Понедельник, 23.10.2017, 07:18
Інститут єкранних мистецтв им. Івана Миколайчука
Главная | Регистрация | Вход Приветствую Вас Прохожий | RSS
Меню сайта
Мини-чат
Наш опрос
Оцените мой сайт
Всего ответов: 31
ВИКЛАДАЧІ
Інституту екранних мистецтв

Це складові нашого девізу!
Завдання інституту - дати можливість творчо перспективному, схильному до образного художнього мислення абітурієнту, стати класним фахівцем в обраній професії. Сприяти пізнавальній активності студентів, зробити навчальний процес таким цікавим, щоб вони навчалися самі, а не підкорювалися машинально його вимогам.

Під час навчання студенти обов'язково проходять практику на зйомочних майданчиках кіно і телебачення, що дає можливість ствердитися у виборі професії, а також дає шанс знайти робоче місце ще під час навчання.Наш інститут готує професійні кадри для кіно, телебачення, театру, постановочно-видовищних мистецтв загалом.

Йдучи до нас навчатися, Ви маєте можливість набути одну з найдефіцитніших сьогодні професій і поза всякими сумнівами знайдете своє місце на кіностудіях, телеканалах, в театрі, у світі видовищних дійств. Адже після болісної агонії активно починає нарощувати виробництво українське кіно, стрімко росте кількість телеканалів, вимальовується перебудова на нову хвилю театру, прагне новацій і молодих професіоналів естрада, бурхливо розвивається і принципово міняється вся сфера видовищних мистецтв - від масових свят до сімейних вечірок, від гігантських площадних дійств до камерних ювілейних урочистостей.

Вже декілька років активно знімаються телесеріали. Не вистачає професійних кадрів на російських кіностудіях, чиї творчі групи практично не полишають українські зйомочні площадки.

Професії кіно і телебачення, театру і видовищно-постановочних мистецтв - це елітні, унікальні професії, яким можна навчитися лише у людей, які повністю ними володіють, мають досвід багаторічної роботи на зйомочних майданчиках та студіях. Наші викладачі - відомі кінематографісти, телевізійні, театральні майстри, творці всіх видів видовищних дійств. І водночас - класні педагоги.

Інститут очолює ректор - єдиний в Україні доктор мистецтвознавства за спеціальністю "Кіномистецтво. Телебачення".

Горпенко Володимир Григорович - кінорежисер (режисер-постановник художніх фільмів "Дві смерті", "Лаври", Дощ у чужому місті", "Твоє мирне небо", відеотрилогії "Хто ми?", циклів телепрограм "Володимирська гірка", "Мікро-фон" тощо), ректор Інституту екранних мистецтв, доктор мистецтвознавства за спеціальностями "Теорія та історія культури" та "Кіномистецтво. Телебачення", професор, академік Академії вищої школи, член Національної спілки кінематографістів України, автор 30 монографій з режисури кіно та телебачення.
Учні В.Г.Горпенка, неодноразові призери Міжнародних кінофестивалів, працюють у 22 країнах світу.

Госейко Любомир - Франція. Паризька кіношкола. Кінознавець, історик кіно. Автор новітньої "Історії українського кінематографа" (1999).

Губа Володимир Петрович - народний артист України, лауреат премії ім. М.Лисенка, композитор, автор музики до більш як 70 фільмів, у тому числі таких класичних як "Камінний хрест", "Захар Беркут", "Каштанка", "Данило, князь Галицький".

Цимбал Тетяна Василівна - народна артистка України, академік Телевізійної акдемії України, ведуча телепрограм (Новий канал), "Тетянин день" (СТБ).

Тараненко Григорій - Росія. Академік російської телеакадемії, лауреат міжнародних телефестивалів, телепродюсер

Фіалко Олег Борисович - народний артист України, член-кореспондент Академії мистецтв України, кінорежисер, постановник фільмів "Повернення Батерфляй", "Кара божа", "Імітатор", Ігор Савченко. Інтонації" тощо.

Лупій Ярослав Васильович - народний артист України, кінорежисер постановник художніх фільмів "Любі мої", "Хліб дитинства мого", "Багряні береги", "Данило, князь Галицький", "На полі крові", "SН" ("Секенд-хенд").

Дзекун Олександр Іванович - народний артист Росії, Лауреат державної премії Росії, лауреат премії ім І.Котляревського, режисер театру.

Воронін Вячеслав Анатолійович - заслужений артист України, виконавець ролей у фільмах "Зачрована Десна", "Іванна", "Квіти лугові", "Добрі наміри","Весілля в Малинівці", "Визволення" тощо

Денисенко Олександр Володимирович - заслужений діяч мистецтв України, кіно- та телережисер, кіноактор ("Високий перевал", "Легенда про княгиню Ольгу", "Помилуй і прости", "Острів любові", постановник кінофільмів "Що записано в книгу життя", Троянський спас"), автор циклових телепрограм.

Єдомаха Микола Миколайович - заслужений артист України, автор і ведучий радіо-програм "Мистецькі діалоги" (ТО "Промінь")

Мужук Леонід Петрович - заслужений діяч мистецтв України, лауреат Державної премії ім. Т.Шевченка, сценарист, тележурналіст, продюсер, автор сценаріїв більш як 300 телефільмів та програм, серед яких "Чорнобиль. Два кольори часу", "Роксолана", "Пастка", "Українська ніч 33-го", "Спогад про УПА".

Федоров Юрій Андрійович - заслужений працівник культури України, доцент, кінотелеоператор.

Ширман Роман Натанович - заслужений діяч мистецтв України, кінорежисер, постановник фільмів "Зачароване коло", Київ", "Козацький край", "Небезпечно вільна людина", автор посібника "Телевізійна режисура. Майстер-клас".

Баканурський Анатолій Григорович - доктор мистецтвознавства, професор, автор монографій з історії та теорії театру, серед яких "Мир фольклорного театра", "Жизнь как игра и представление", "Жизнь. Игра. Театральность (исследование в трех актах с прологом и эпилогом)".

Клековкін Олександр Юрійович - доктор мистецтвознавства, професор, історик і теоретик театру, автор монографій "Античний театр", "Сакральний театр".

Корнієнко Неллі Миколаївна - доктор мистецтвознавства, професор, академік Академії мистецтв України, керівник науково-мистецького центру "Лесь Курбас", автор монографій з історії та теорії мистецтва, серед яких "Лесь Курбас: репетиція майбутнього", "Український театр у переддень третього тисячоліття. Пошук".

Овчиннікова Альбіна Петрівна - доктор мистецтвознавства, професор, автор монографій з мистецтва художнього мовлення, серед яких "Мовленнєва комунікація та мистецтво мовлення", " Основи ораторської майстерності в умовах конфліктної взаємодії".

Скуратівський Вадим Леонтійович - доктор мистецтвознавства, професор, академік Академії мистецтв України, автор монографій з питань всесвітньої та української культури.

Бичко Ада Корніївна - доктор філософських наук, професор, автор монографій з історії та теорії філософії, естетики, художньої творчості.

Черняков Борис Іванович - доктор філологічних наук, професор, автор більш як 100 науково-методичних робіт з журналістики, історії фотографії.

Обертинська Аннелі Петрівна - заслужений діяч мистецтв України, професор, кандидат педагогічних наук, лауреат міжнародних фестивалів, автор навчальних посібників "Основи теорії драми та сценарної майстерності", "Основи режисури масових вистав і свят".

Голубцова Любов Федорівна - кандидат мистецтвознавства, доцент, сценарист, лауреат міжнародних фестивалів, автор робіт з історії та теорії масових видовищ, серед яких навчальний посібник "Основи режисури театралізованих масових вистав і свят".

Кінзерська Тетяна Петрівна - кандидат мистецтвознавства, театрознавець.

Кравченко Світлана Вадимівна - кандидат педагогічних наук,балетмейстер

Неволов Василь Васильович - кандидат мистецтвознавства, драматург, театрознавець

Перенчук Юрій Михайлович - кандидат педагогічних наук, доцент

Бєлінський Валерій Миколайович - кандидат технічних наук, доцент

Нечаєнко Тетяна Василівна - доцент, автор 10 монографій і навчальних посібників зі сценічної мови.

Чуря Алла Архипівна - художник-гример 70 художніх фільмів, серед яких фільми створені у Голівуді, автор телепрограм "Чарівне дзеркало Алли Чурі", "Створи своє обличчя".

СПЕЦІАЛІЗАЦІЇ
за якими здійснюється підготовка в Інституті екранних мистецтв

РЕЖИСЕР КІНО.
(денна та заочна форма навчання)
Майстерня режисури кіно- та відеофільму готує професійних режисерів ігрового, документального, наукового, телевізійного та відеофільму. Для вступу на ці спеціалізації під час вступних випробувань необхідно виявити схильність до художньої творчості, наявність певного життєвого досвіду, основи знань у сфері літератури та мистецтва.

Вступників можуть попросити обґрунтувати вибір відповідної професії, визначити тему майбутнього фільму, назвати твір, який абітурієнт мріє екранізувати. Під час співбесіди вступнику може бути запропоновано пригадати певні життєві обставини, спостережену поведінку людини чи якоїсь їх групи, що можуть стати основою задуму майбутнього твору.

РЕЖИСЕР ТЕЛЕБАЧЕННЯ
(денна та заочна форма навчання)
Майстерня телережисери готує професійних режисерів телебачення. Для вступу на цю спеціалізацію під час вступних випробувань необхідно виявити схильність до інформаційно-художньої діяльності, наявність певного життєвого досвіду, основи знань у сфері літератури та мистецтва.

Вступників можуть попросити обґрунтувати вибір відповідної професії, визначити актуальні проблеми сьогодення, запропонувати своє бачення завдань і можливостей ТБ. Під час співбесіди може бути запропоновано пригадати певні телесюжети, програми, які, на думку вступника, демонструють достатній рівень професіоналізму, досягать поставленої мети, активно впливають на глядача.

КІНОТЕЛЕПРОДЮСЕР
(денна та заочна форма навчання)
Для підготовки за спеціалізацією "кінотелепродюсер", приймаються особи, що мають середню або вищу освіту та мають хист організаційно-підприємницької діяльності (особливо в аудіовізуальній сфері).

Вступники проходять співбесіду, мета якої відібрати абітурієнтів з широким світоглядом, схильних до творчо-організаційної і підприємницької діяльності, а також мають здатність образно кінематографічно мислити. При співбесіді може бути дано завдання, мета якого - виявити вміння вирішувати ситуаційні та логічні завдання у сфері кінобізнесу. Зміст запропонованого завдання наближений до творчо-виробничих ситуацій, з якими стикається продюсер.

СЦЕНАРИСТ
(денна та заочна форма навчання)
Сценарна майстерня готує професійних драматургів театру, кіно, телебачення, літературних працівників.

Вступники проходять співбесіду, мета якої відібрати перспективних, художньо обдарованих людей, здатних за час навчання набути знань і навичок сценарної, редакторської та іншої літературної діяльності в ігровому, документальному, науковому анімаційному кіно та телебаченні.

При співбесіді може бути дано завдання придумати ситуацію, обставини (невеликий сюжет), в яких розгортаються певні стосунки людей. Мета завдання - виявити здатність вступника мислити подіями, фіксувати живі моменти поведінки людей, підмічати характерні деталі.

ЗВУКОРЕЖИСЕР
(денна та заочна форма навчання)
Майстерня звукорежиссури готує висококваліфікованих фахівців-звукорежисерів кіно, телебачення, естради, видовищних дійств в цілому. Для навчання в майстерні звукорежисури приймаються особи, які мають певну музичну освіту.

Вступники проходять вступні випробування, мета яких відібрати творчо перспективних, схильних до образного мислення абітурієнтів, здатних виражати у звукозоровій формі свої художні задуми. Під час співбесіди вступнику може бути запропоновано завдання знайти звукове рішення (супровід) певної ситуації, звуково виразити настрій або атмосферу певної події звукомузично зхарактеризувати людину чи явище. Вступник має продемонструвати певну обізнаність у сфері мистецтва (особливо музичного), наявність музичного слуху та чуття ритму.

КІНОТЕЛЕОПЕРАТОР
(денна та заочна форма навчання)
Кінооператорська майстерня надає можливість одержати вищу освіту і здійснює високопрофесійну підготовку кінотелеоператорів для кіно і телебачення.

Вступники проходять вступні випробування, мета яких відібрати творчо перспективних, схильних до образного мислення абітурієнтів, здатних виражати у звукозображальній формі свої художні задуми. Бажано знати основи фотографії. Якщо є фотороботи, представити іх під час співбесіди, що допоможе вступникові продемонст-рувати його спостережливість, навички композиційного мислення, певне вміння обрати характер освітлення, кольоротональне рішення тощо Під час співбесіди вступнику може бути дано завдання проаналізувати представлену комісією фотороботу чи живописний твір з точки зору відповідності теми та знайденого автором зображального рішення.

АКТОР КІНО І ТЕАТРУ.
(денна та заочна форма навчання)
Вступники в майстерню "Актор театру і кіно" проходять творчий конкурс - мета якого - виявити творчо обдарованих, схильних до перевтілення абітурієнтів. Творчий конкурс полягає у виконанні літературно-драматичних творів (вірш, байка, уривок прози, монолог), перевірки ритмічних та вокальних даних. Вступники на цей факультет обов'язково проходять співбесіду, яка має виявити культурний рівень підготовки абітурієнта.

ДИКТОР, ВЕДУЧИЙ ТЕЛЕПРОГРАМ. ТЕЛЕЖУРНАЛІСТ.
(денна та заочна форма навчання)
Інститут готує професійних тележурналистів. Усі вступники проходять конкурс, мета якого відібрати творчо перспективних, схильних до роботи не лише зі словом, а й до відтворення звуко-зорових картин життя людей, здатних за час навчання оволодіти навичками журналісткої професії. Для участі в конкурсі представляють літературні спроби, журналістські начерки або роботи. Представлені на конкурс роботи не повертаються і не рецензуються.

ТЕЛЕРЕПОРТЕР
(денна та заочна форма навчання)
Іститут готує высокопрофесійних телерепортерів. Специфічною особливістю цього фаху є набуття навичок трьох професій - журналістики, операторської майстерності та режисури. Креативність, зацікавленість, мобільність, гострота реакції, вміння приймати оперативні рішення і продуктивно працювати навіть у "недружній" обстановці - основні властивості телерепортера, тому тестування-співбесіда, мета якого виявити задатки необхідних для цієї професії даних - обов'язкова умова для вступника. Межі використання цієї професії надзвичайно широкі: робота на телебаченні, радіо, в пресі. Під час співбесіди бажано мотивувати вибір професії. Якщо є певний досвід роботи у цій сфері, представити конкретні публікації.

ФОТОКОРЕСПОНДЕНТ
(денна та заочна форма навчання)
Іститут готує високопрофесійних фотокореспондентів, які можуть працювати у будь-якій з інформаційних структур. Абітурієнти проходять співбесіду, мета якого виявити необхідні для цього фаху творчі здібності та певні знання основ фотографії. Ініціативність, спроможність працювати в екстремальних умовах, організованість і професійна готовність задовольнити вимоги провідних інформаційних агентств світу - ось рівень, який повинен мати наш випускник. По закінченню навчання він може займатися самостійною художньою фототворчістю. На творчий конкурс треба представити свої фотороботи з коротким описом умов їх виконання.

ХУДОЖНИК ПО ГРИМУ
(денна та заочна форма навчання)
Інститут готує фахівців високого класу - професійних художників по гриму, які можуть успішно працювати в кіно, телбаченні, театрі, шоу-бизнесі, в усіх видах робіт пов'язаних з розробкою образу, стилю, іміджу. Вступники проходять вступні випробування, мета яких відібрати творчо перспективних, схильних до образного мислення, контактних і працелюбних абітурієнтів, здатних оволодіти навичками, практично, двох спеціалізацій - художника-гримера і стиліста (імиджмейкера). Бажано мати художні схильності чи навички.

КАСКАДЕР
(денна та заочна форма навчання)
Інститут готує професійних каскадерів - професії, яка нещодавно внесена до Класифікатора професій, що діє в Україні. Крім засвідчення бажання проявити себе у цій непростій професії майбутньому студентові доведеться пройти певне тестування щодо фізичної та психологічної підготовки. Співбесіда має виявити рівень обізнаності майбутнього студента щодо сфер діяльності, видів каскадерської роботи, загальної обізнаності у сфері культури і мистецтва.

РЕЖИСЕР ДРАМИ, МАСОВИХ ВИДОВИЩ І СВЯТ
(денна та заочна форма навчання)
Інститут готує фахівців у сфері театральної режисури усіх напрямків. Ця спеціалізація має дуже широкий діапазон - від постановок вистав у драматичному, музичному, оперному театрі до організації концертів, шоу, масових театралізованих видовищ, державних ритуалів, обрядових дійств, карнавалів, тематичних вечорів, презентаційних, корпоративних заходів, ювілейних урочистостей тощо. Режисер цієї спеціальності матиме справу з втіленням класичної і сучасної драматургії, з усім розмаїттям видів і жанрів видовищ та видовищних мистецтв, з безмежними можливостями жити сучасними ритмами, спілкуватися з різною аудиторією, оперувати простором і часом. Під час вступних випробувань абітурієнт має виконати програму, передбачену для вступу на акторське відділення, хоча комісію в цьому випадку цікавлять не стільки виконавські здібності майбутнього студента, скільки здатність "бачити" матеріал, паростки режисерського задуму, наявність чуття ритму, контактність. Співбесіда має засвідчити бажання абітурієнта працювати у цій сфері та певну загальну культуру.

ДРАМАТУРГ
(денна та заочна форма навчання)
Інститут надає можливість спеціалізуватися у сфері театральної драматургії усіх напрямків. Навички творення драматургії класичного (аристотелевого) плану, епічної драматургії, драматургії сучасних напрямків (від абсурдистської до віртуальної) поєднуватимуться з опануванням майстерності творення концертної та подійної драматургії, написання сценаріїв шоу, масових театралізованих видовищ, державних ритуалів, обрядових дійств, карнавалів, тематичних, корпоративних вечорів, презентаційних заходів, ювілейних урочистостей тощо. Під час вступних випробувань абітурієнт має представити записи своїх спостережнь за поведінкою людей та виконати запропоноване комісією завдання по створенню драматичної ситуації, якоїсь характерної події, яка давала б можливість виявити здатність майбутнього студента мислити дією.

ПРОДЮСЕР ТЕАТРУ ТА ТЕАТРАЛЬНО-ВИДОВИЩНИХ ДІЙСТВ
(денна та заочна форма навчання)
Для підготовки за спеціалізацією "Продюсер театру та театрально-видовищних дійств", приймаються особи, що мають середню або вищу освіту та мають хист організаційно-підприємницької діяльності у видовищній сфері. Фахівець цього спрямування матиме можливість ініціювати, прогнозувати успіх та безпосередньо організовувати творчо-виробничий процес по створенню усіх видів театральних, естрадних, театралізовано-видовищних дійств. Вступники проходять співбесіду, мета якої відібрати абітурієнтів з широким світоглядом, схильних до творчо-організаційної і підприємницької діяльності, а також мають здатність образно видовищно мислити. При співбесіді може бути дано завдання, мета якого - виявити вміння вирішувати ситуаційні та логічні завдання у сфері видовищного бізнесу. Зміст запропонованого завдання наближений до творчо-виробничих ситуацій, з якими стикається продюсер.

ПРИНЦИПИ

Сьогодні в мистецькій освіті жорстко борються дві тенденції.

Одна з них ностальгічне зітхання з приводу втрати позицій, коли вища школа в мистецтві формувала Людину. А сформувавши певний тип духовно-етичних ціннісних орієнтирів, намагалася додати до цієї базисної основи практичні навички ремесла.

Інша - агресивно прагматуючи, нищівно відкидає всі "додатковості" загальнокуль-турних обертонів, історичного досвіду минувшини. В результаті, концентруючись на професійно-механічному оволодінні функціями ремесла, досягає реального, хоча, як правило, лише зовнішнього, психо-фізіологічного результату-впливу на аудиторію.

Надзавданням прибічників першої тенденції виявляється ствердження свого творчого Его, вони потребують і прагнуть в першу чергу самовираження. Прибічники іншої - потребують і домагаються успіху, в першу чергу, як забезпечення матеріального становища, а через нього - самовдоволення.

Чи можливий тут компроміс?.. Ні!..
Можливий баланс.

Він полягає у вихідній ідеї - я маю займатися улюбленою справою. Світ, в який я поринаю, повинен захоплювати мене, захоплювати процесом, оточенням, аурою.

Гарантією справжності, лакмусовим папірцем ціннісних орієнтирів тут може бути, мабуть, одне - чуття власної гідності, творча гордість і смак! А для набуття впевненості у відповідній "силі тяжіння" треба чуттєво знати, отже, пропустити через свою душу радощі і болі попередників, їх досвід, чуття перспективи.

Виходячи з цих міркувань, ми поклали в основу навчання у нашому вищому навчальному закладі принцип: Від практики до теорії.

Ми хочемо запропонувати студентові - спробуй! Зроби!.. І знайди відповідь на всі питання, що у тебе виникнуть: Чому так, а не інакше? Як краще? Де шукати? Що забезпечить досягнення мети? В який спосіб реалізувати задумане?.. Який виражальний засіб обрати?.. Тихіше чи голосніше?.. З руху чи статично?.. Експресивно чи імпресіоністично?.. Комфортно чи атракціонно?..

Таємничий світ мистецтва відкриється глядачеві тоді, коли ти, віднайшовши свої чи використавши вже віднайдені пружини впливу, створиш цю таємницю. Зрештою вона проста - твоя самобутність, неповторність, особистісність. Правда, за однієї умови - її потрібності твоєму співрозмовнику.

Мистецтво - це потреба в публічному висловлюванні. Ти маєш стати бажаним глядачеві… До того ж - своєму глядачеві. Шлях до цього не простий. Тому ми чекаємо до себе людей амбіційних, але здатних відчувати біль іншого як свою. А радість - тим більше.

Життя - єдине джерело натхнення. Спостереження - основний принцип накопичення потреби у публічному спілкуванні, гарантія успіху. Безумовно, за наявності деяких "дрібничок-передумов" - творчої уяви і фантазії, емоційної гнучкості і чуття ритму, здатності бачити внутрішнім зором бачене колись і виділяти в ньому сутнісне тощо.

Творець!.. Митець!… Особистість!
Ремесло!.. Майстерність!.. Професія!
Це складові нашого девізу!

Ми чекаємо Вас, тих, хто хоче творити, забезпечивши собі це право наполегливою попередньою працею!

І ще… Ми не кричимо - ми вчимо… Щоденно і вимогливо.

Форма входа
Календарь новостей
«  Октябрь 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Поиск
Друзья сайта
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Copyright MyCorp © 2017
Хостинг от uCoz